КалушІнфорМ - інформаційний каталог м. Калушa
Понеділок, 24.04.2017, 00:41:09
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас, Гість
Додати на сайт
Пошук
Теми сайту
Календар
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Радіо Калуш 107.4
Фінансовий партнер
Ми теж тут

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Перевести сторінку
Форма входу
ТОП - Новина
Розкажи всім
Погода в місті
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Реклама на сайті
Головна » 2011 » Жовтень » 24 » Найбільше письмових звернень в управління соцзахисту стосуються надання грошових допомог
17:12:15
Найбільше письмових звернень в управління соцзахисту стосуються надання грошових допомог
Найбільше письмових звернень в управління соцзахисту стосуються надання грошових допомог


   Як повідомила начальник управління праці та соціального захисту Калуської міської ради Любов Федоришин, за 9 місяців 2011року до управління праці надійшло 1317 звернень, з яких 975 — письмові.
   Найбільше письмових звернень (877) стосувалися надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів міського бюджету, інші (98 звернень) — порядку призначення і виплати державних соціальних допомог, надання пільг, правильності призначення пенсій, забезпечення протезно-ортопедичними засобами реабілітації та санаторно-курортним лікуванням інвалідів і ветеранів.
   За 9 місяців на особистому прийомі у керівників управління побувало 342 мешканців міста.
   На виконання закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення поінформованості калушан щодо соціальних виплат, пільг та інших соціальних гарантій, управління праці та соціального захисту населення з початку року розмістило 89 публікацій та інформацій у засобах масової інформації, створило приймальню громадян, де ведеться прийом без перерви на обід, впровадило попередній запис на прийом за телефоном 5-21-55. У приймальні громадян видаються відповідні талони на прийом, що забезпечує майже повну відсутність черг осіб, які бажають отримати соціальні допомоги.
   За словами Любові Федоришин, спеціалісти управління щомісячно здійснюють прийом громадян у ЖЕО №№1, 4 та у «Водотеплосервісі» згідно із затвердженими графіками прийому, які друкуються у місцевій пресі. Мешканці міста також можуть безпосередньо звернутися до керівників управління по «гарячій» телефонній лінії за встановленим графіком.

"ВІКНА"


Категорія: Економіка | Переглядів: 514 | Додав: Chempion | Теги: Економіка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]